ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Ο Νεβίλ συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή μετά την ολοκλήρωση της τρίτης μέρας
Παρότι στην τελευταία ειδική ο Τιερί Νεβίλ έχασε αρκετό χρόνο, παραμένει για την ώρα σε θέση ισχύος, αλλά βλέπει τον Σεμπάστιαν Οζιέ να πλησιάζει επικίνδυνα.
Ολοκληρώθηκε και η τρίτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026, την οποία οι οδηγοί πέρασαν στην Πελοπόννησο.
Αν και δύσκολη μέρα, λόγω της ζέστης και των ειδικών, ο Τιερί Νεβίλ κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή και αν συνεχίσει έτσι και αύριο (28/6), τότε ίσως να ανέβει και στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Διαβάστε περισσότερα στο Athletiko.gr